Про Центр

Пам’ятайте, що перед тим, як взятися за виховання людини,
треба самому зробитися людиною;
треба, щоб у Вас самих склався той взірець,
який повинна наслідувати дитина.

Жан-Жак Руссо

Удайцівський навчально-реабілітаційний центр
Удайцівський навчально-реабілітаційний центр

Методична проблема школи
Оптимізація навчально-виховного, корекційно-розвивального процесу шляхом формування соціальної компетентності вихованців

Завдання, що стоять перед педагогічним колективом закладу

  1. Дотримання дидактичних принципів в організації роботи з дітьми
  2. Пріоритетна орієнтація на здатність до навчання, соціалізації та розвитку індивідуальності
  3. Сприяти здатності вихованця бачити і розуміти навколишній світ, орієнтуватися у ньому,усвідомлювати свою роль і призначення
  4. Удосконалювати оволодіння сучасними засобами інформації та технологіями
  5. Розвивати і корегувати знання способів взаємодії з близькими та віддаленими подіями та людьми
  6. Сприяти розширенню знань і досвіду вихованців у громадсько-суспільній діяльності, у соціально-трудовій сфері, у галузі сімейних стосунків, у професійному самовизначенні
  7. Формувати культуру мислення й поведінки, засвоєння способів фізичного, духовного саморозвитку
  8. Створення умов для успішної творчої активності педагогів

Навчально-виховна робота у Центрі здійснюється шляхом:

  • Соціально-психологічного супроводу
  • Індивідуального підходу
  • Корекційно-відновлювальної роботи
  • Реабілітації та соціалізації
  • Соціального захисту
Форми методичної роботи

• Групові
• Індивідуальні
• Контактні

 Контактні форми

• Педагогічна рада
• Науково-практична конференція
• Психолого-педагогічний семінар
• Педагогічні читання
• Аукціон педагогічних ідей

Індивідуальні форм

• Атестація
• Відкриті уроки
• Методичні консультації
• Самоосвіта
• Діагностування

Групові форми

• Школа ППД
• Методичні об’єднання
• Школа молодого педагога
• ворчі групи
• Семінари-практикуми

Елементи освітніх технологій

Елементи методики М.Монтессорі

Марія Монтессорі (1870-1952) – видатний італійський вчений, лікар-антрополог, філософ, психіатр і психолог, педагог-гуманіст, здобула світову популярність своєю унікальною і дієвою системою виховання і навчання маленьких дітей.

Феномен педагогіки Монтессорі полягає в її безмежній вірі в природу дитини, в її прагненні виключити будь-яке авторитарний тиск на маленьку людину.

М.Монтессорі будувала свою методику на спостереженнях за дитиною в природних умовах.
Як можна чогось навчити дитину, якщо вона, як автомат, виконує лише те, що наказує викладач? У таких умовах діти не мають можливості проявляти себе, і тому абсолютно неможливо пізнати їх справжню природу .

Марія Монтессорі стала першою в Італії жінкою-доктором медицини. Вона створила медико-педагогічний інститут для дітей з обмеженими можливостями, де розробила дидактичний матеріал.

Основна ідея методики – стимулювання дитини до саморозвитку в підготовленому середовищі, що має чітку логіку побудови і відповідає психологічним потребам дитини.

Принципи методичної роботи

1. Відповідність сучасності
2. Науковості
3. Системності
4. Комплексності
5. Єдності теорії та практики
6. Оптимізації
7. Проблемності
8. Послідовності
9. Диференційованості
10. Узагальнення і систематизації

Корекційно-відновлювальна роботa

• Заняття логопеда
• Заняття ЛФК

Соціально-психологічний супровід
Заняття психолога

Реабілітація та соціалізація

• Соціально-побутове орієнтування
• Сільськогосподарська праця
• Столярна справа
• Швейна справа

Виховна робота

Робота адміністрації
Робота соціально-психологічної служби
Робота класних керівників
Робота вчителів, вихователів

Організаційна структура Центру

Директор
Заступник директора з навчально-виховної роботи
Заступник директора з АГЧ
Старший вихователь
Головний бухгалтер
Персонал школи-інтернату

Всього працюючих – 74
Педагогічний колектив – 38
Вчителів – 22
Вихователів – 12
Практичний психолог – 1
Соціальний педагог –1
Педагог-організатор – 1
Мають вищу освіту – 30
Мають середню спеціальну освіту – 8
Мають незакінчену вищу освіту – 4
Дефектологів – 9
Мають вищу категорію –10
Мають І категорію – 9
Мають ІІ категорію – 7
Спеціалістів – 12
Обслуговуючий персонал – 36

(Visited 382 times, 1 visits today)